Jeg er tømrer, der fredag morgen kom for sent på arbejde, og da jeg endelig kom sagde de 2 svende jeg, i frokost pausen skulle lave en smal trækasse der var 40 cm. bred, 120 cm. i længden og 40 cm i højden, og i bunden af kassen skulle der være 2 manchetter skruet fast til håndled, og 2 manchetter boltet fast i enden af kassen til ankler og låget skulle være med hængsler og et låsebeslag til en hængelås.
Da det var fyraften, og jeg var i bad, tog de mit tøj som de lagde i bunden af kassen, og da jeg kom ud af badet tog hårdt fat i mig og tvang mig til at ligge mig sammenkrøllet i kassen, og låste mine ankler fast i manchetterne i enden af kassen og gav mig en dildo som de befalede mig at sætte helt op i mit røvhul, og så låste de mine håndled fast i manchetterne i siden af kassen.
Kassen var så kort, at jeg ikke kunne ligge helt på langs i den så hovedet og nakken havde jeg imod enden af kassens gavl, og da jeg skreg kom de en gagg i munden på mig som de spændte fast bag min nakke og kom så mit hovedet i en sort sæk, som blev spændt fast med et u-jern omkring halsen der blev skruet fast i enden af kassen, så jeg ikke kunne flytte hovedet.
Jeg var nu totalt fikseret i min trækasse, og de lukkede så låget på kassen og satte en hængelås i låsebeslaget så ingen kunne befri mig fra min kasse.
Jeg kom med svage grynt fra kassen, og jeg fik besked på, at jeg skulle holde weekend i kassen, så jeg mandag mødte til tiden, og de lod mig ligge i kassen, uden mad og drikke hele weekenden.
Det blev en lang hård weekend, og siden da har jeg lært at møde til tiden på arbejde.